•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 7 oktober 2016

Av Michael - 7 oktober 2016 16:50




På en liten detalj...

De ska med hela tiden, den låter, den fastnar, den glöms

av och sen ska den laddas med.

 

 


Min lilla vakuumpump ska tydligen "kanske" sitta på 2 veckor

till om jag har tur. den puttrar som en bil på tomgång, fastnar när man ska gå iväg och slangen kläms oftast fast i stolens reclainer. Vet mycket väl att den gör nytta men det gör inte saken eller vardagen enklare.

 

 

Man får gå ut med sin handväska på axeln och gömmer

man den under jackan så får man visa den i butikerna annars tror dom jag stulit något. Går man förbi damer på sjukhuset tror dom de är en bomb för dem stiger åt sidan och stirrar galet på en.

 

 

Ska det nu ta närmare ett halvår för såren att läka

får man hoppas att läketiden förkortats med denna lilla pump

och sen tryckkammaren på Uddevalla sjukhus.

Kanske kom lägligt att jag fick ett "gratis" prova-på-busskort" så jag får passa på att ansöka vid rätt tid. Behandlingarna pågår 2 timmar/dag i hur många veckor vet jag inte.

 

 

Får ta det som de kommer antar jag.

Nu ska jag ta helg... igen.

 

Kram på er alla och tack för visad omtanke.

 

NI ÄR GULD VÄRDA

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards