•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 6 oktober 2016

Av Michael - 6 oktober 2016 22:36




Hinner inte bearbeta det ena förrän det

andra kommer kastat i ansiktet.

Har grinat till och från sen stunden efter läkaren ringde.

 

 

Han ringde för att meddela vad röntgen bilderna visade.

Mitt under matlagningen fick jag käftsmällen att en ny infektion uppstått men dock i min tå och den har satt sig på skelettet.

 

 

Som ni kan se på bilden är det tån direkt efter stortån.

 

 

 

Den är uppsvälld till dubbel storlek och måste nu försöka

läka med 1½g Heracilin och hur länge får vi se.

När man sen inte har medel till att kunna hämta ut stiger en SANN VÄN fram, en räddande Ängel om man så vill kalla det.

 

 

TACK för att du finns...

TACK för du ville låna ut pengar när jag vet du har det lika knapert som mig.

TACK för att du kör runt på mig till affärer & sjukhus...

 

 

Kändes ganska naturligt att bjuda på middag

med efterrätt och värdelös hockey fick du se med tyvärr men det kunde jag inte alls påverka...

 

 

Nu ska jag torka tårarna och

peta ner insomningstablett, läsa några sidor

och hoppas jag kan få sova utan massa grubbel...

 

 

Sov Gott !

Av Michael - 6 oktober 2016 15:29




Man kan egentligen bara le åt saken.

Trots läget och trots kurerna jag gått igenom

så saknades bara detta efter att inte haft det på

mycket, mycket länge.

 

 

Kan bara hoppas att jag inte har frossa p.g.a

foten men de ska jag inte ha aser jag med min antibiotika kur. Känner mig inte de minsta febrig utan jag fryser mest och lite snorig så det är ingen mansförkylning "hahaha"

 

 

Gissar att eftersom dottern ligger hemma

genomförkyld lägger jag skulden på henne även om barnbarnet varit lite febrigt. Bara rida ut stormen, göra middag sen kolla på hockey ikväll och hoppas på något positivt ska ske.

 

 

 

 

Titta vilka guldklimpar...

( Broderad Tavla )

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards