•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 5 oktober 2016

Av Michael - 5 oktober 2016 15:33



Känns som Oktober kommer spenderas

på sjukhus den närmaste tiden.

 

 

Omläggning idag sen röntgen av fot och lungor.

Remiss ska skickas till Uddevalla för tryckkammare

sen ska man till medicin, trycktesta fotleden, fotvård, läkare...

 

 

Hoppas man orkar med att gå på Oktobermarknaden.

Kanske kan hoppas på uselt väder så jag kan stanna hemma

men då missar jag RENKORV och de vore besynnerligt.

 

 

Just nu är det lite harmoni i livet.

Hoppas det håller i sig ett tag nu för jag orkar inte hur mycket som helst efter denna helgen.

Detta läker min själ väldigt mycket...

 

 

 

Sköt om er...

Av Michael - 5 oktober 2016 09:50


Vinkväll!

 

 

Enda dagen på året man inte är välkommen

på nedervåningen tyvärr.

Städningen gjordes av frun och jag gjorde så gott

jag kunde trots mitt värkande ben.

 

 

När gästerna kom tog jag med mig filmer och begav mig

till min vän och granne så fick damerna göra sitt.

Det serverades god mat och min favorit efterrätt

ÄPPLEKAKA

 

 

Får se om jag kan ta liten bit idag

och reta smaklökarna en aning.

Var väldigt länge sen jag åt detta så det ska verkligen

bli gott efter ett hemskt besök på ortopeden.

 

 

Kanske får jag något besked på proverna.

Vet inte ärligt talat om jag vill veta.

Helgen har varit en "roller coaster ride"

för psyket så kanske dags för en tur till

öppen psyk innan det går för långt igen...

 

 

Ha en uppfriskande skön dag

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards