•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 16 oktober 2016

Av Michael - 16 oktober 2016 10:26



"Helga vilodagen"

 

Det var ju tanken när man gick till sängs igår kväll.

Att sen vakna klockan 6 imorse fanns inte alls med i planeringen måste jag medge. "Vaccen" väckte mig med sitt jobbiga pipande och förkunnade att det fanns läckage.

 

 

Började redan inatt när jag gick och la mig så jag fick

sätta mig på sängkanten och tejpa. Lyckades få det hyfsat tätt

så att jag kunde somna. Får hålla tummarn att det håller tills imorgon för då får jag nog ta mig till ortopeden för att få min stora fula tå kollad.

 

 

Hoppas på en ny trevlig och positiv foto-safari

med grannen som chaufför och sällskap. Skulle inte komma ut annars så det är snällt och uppskattande. Igår besökte vi gamla pappersbrukets ruiner med alla sina charmiga ställen och massa snygga grafittimålningar.

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards