•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 13 oktober 2016

Av Michael - 13 oktober 2016 20:42




Man kan ju undra ibland.

Stressar som en arbetsmyra först med att få sonen

med taxin, sen till Ortopeden för att hämta nya pads

till mina sår.

 

 

Väl på Vårdcentralen visar det sig att telefonisten

jag bokade tid med sa torsdag och nu i receptionen sägs det

"FREDAG" så efter 10 minuter fick jag ringa hem och säga jag var klar för hemtransport.

 

 

10:30 Blev jag sen hämtad för att få hänga med grannen

till Rökila och se på när grannen storshoppade underbara

höstfärger till arbetet. (avis)

DOCK skall tilläggas så fick jag en underbart fin 2-färgad

ljung som jag ska försöka plantera i helgen.

 

 

Har 3 till som jag hade planer för men

det får jag ändra på och be grannen om hjälp med.

Stå stilla på foten är ingen skön känsla då

jag får sprängande värk i benet så jag får be snällt.

 

 

Ska för första gången på länge nu ta en tur

ut med kameran om vädret tillåter. Har haft en liten abstinens känning en längre tid nu så det måste jag åtgärda.

 

 

Men nu innan sängen ska jag fira FÄRJESTADS seger

mot SAIK som just nu leder med o - 4 WOHOOOOO....

nej jag menade o - 5 hahaha

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards