•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 23 oktober 2016

Av Michael - 23 oktober 2016 18:30




En helvetes natt !

 

 

Men som tur var gjorde jag processen kort.

Hade jag inte gjort det skulle jag fått ett vredesutbrott

utan dess like vilket förvånade mig.

 

 

Allt eftersom tiden gick och med ett oidentifierat läckage

i foten så var jag till slut tvingad att stänga av.

Ljudet smattrade som en moped på tomgång och hela sängen

vibrerade.

 

 

Nackdelen var att man vaknade med en vätskefylld

fot som sen läckte ut när man gick ner.

Maskinen kopplades in och började smattra irriterande igen.

Med assistans och 2 tejpbitar fick vi tyst på den och jag hoppas att den ska hålla sig stilla tills imorgon då jag ska till ortopeden igen för ny såromläggning.

 

 

Hektisk vecka som vanligt.

Skönt man får vila ut på helgerna....

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards