•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 9 april 2020

Av Michael - 9 april 2020 08:45



Diabetiker...

Högt blodtryck...

Lungorna fungerar...

(Säger jag utan att ha röntgat dom)

 

Trots det så har jag varken haft feber.

Inte haft ont i halsen.

Ingen torrhosta.

 

Tror dock jag har allergi mot

något men det får jag testa en annan dag.

Får helt enkelt hålla mig på mattan så ska detta

nog gå vägen.

 

Nähä...

Hundarna rastade, hönor och ankor utfodrade

och frukost fick frun klockan 06 (förlåt älskling)

så nu ska vi åka till affären och hämta påskmaten.

Har vi tur kommer det besök i helgen.

 

Sköt om er.....

 

 

Av Michael - 9 april 2020 05:03




FÖRBANNADE TELIA !!!

 

Hade skrivit ner ett inlägg 

och skulle bara spara inlägget så

tyckte Telia att nu fick det vara nog och

stängde ner internet för andra gången på 20 minuter.

 

Nu skiter jag i att skriva nytt och 

endast tar den korta versionen om vad som håller mig

vaken just nu. Fått förbud att röra mig känns det som.

Fot doftade illa så sänka och akut ner ill röntgen.

 

Återstår vad som sker efter detta.

 

Avslutar med att önska er alla en

riktigt skön.....

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards