•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 20 april 2020

Av Michael - 20 april 2020 11:11



Denna underbara morgon...

 

Fågelsång, strålande solsken

och klarblå himmel. Vad mer kan man önska sig?

 

Jo en god frukost!

Hustrun har lämnat mig för uppdrag så nu

måste jag visa att jag kan sköta mig.

 

Fyllt diskmaskinen, laddat kaffebryggaren och 

hälsat nya medlemmar välkomna till vår Loppisgrupp

på facebook: SJÖGÅRDENS LOPPIS.

 

Frun frågade mig...

- Tror du vi når 400 följare innan året tar slut?

- Har inte en aning.

- Beror på om vi kan få ut våra flyers.

Och det handlar ju om att försöka nå ut

till så många som möjligt.

 

Idag hoppas jag att våra flyers ligger ute

på Lilla Outleten i Vänersborg så kanske kommer

det några nya följare därifrån.

 

Lilla Outleten 

ligger på Gasverksgatan 1C i Vänersborg.

Väl värd att besöka!

I butiken finner ni bra personal och Vänersborgs svar

på Ernst Kirchsteiger i form av Joakim Holm...

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards