•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 14 april 2020

Av Michael - 14 april 2020 16:17



Ha ha ha ha ha....

 

Kom på mig själv att detta kommer

bita mig i arslet.

 

Jaja man lever inte bara en gång

utan man lever länge och dör en gång.

 

Vad jag menade var att det gick att jobba

idag med. Gick utan att värken sa ifrån.

Visst har jag ont men jag kan fortfarande gå.

 

Har dock glömt att mäta av min sensor och

det var lite dumt eftersom jag

ska tömma ur den imorgon. Massa prover ska

göras sen har läkarna numera telefontider istället

för att man besöker sjukhuset.

 

Men idag har vi...

 

  • Hämtat gavel till skylten.
  • Plockat strö hos Jem & Fix.
  • Frun städade hönshus.
  • Stenlagt en bit runt dammen.
  • Grävt och gjort klart rabarber rabatten.
  • Städat dammen.
  • Lagt in kycklingen i ugnen.
  • Stoppat om frun som vilar...

 

Ska se om vi får låna flismaskinen

an grannarna så vi kan fylla igen och täcka

över rabatterna och kanske slippa en del ogräs.

 

Ha en fortsatt underbar dag.

Nu ska jag skölja ur munnen efter att ha grävt

under uppsikt av Kobergs förvaltning som harvat åkern.

Tur man inte tvättat fönstrena ännu...

 

" knaster, knaster "

 

 



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards