•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 16 april 2020

Av Michael - 16 april 2020 20:27



Vet inte hur jag ska linda in detta

så att du inte träder in i en djup 

prestationsångest. MEEEEN...

 

Idag har vi rensat stengång, städat och

plockat ur Loppisen och efter middagen

så gick vi ut och planterade 5 rader med

potatis... Hur går det med grunden till ditt

växthus ? *fniss*

 

Man ska aldrig vara för stolt för att be om hjälp

har jag lärt mig på äldre dar. Sen ska man kunna

orka själv vilket inte är en självklarhet för någon.

Men säg gärna TILL så ska vi se vad som kan göras.

 

Imorgon blir en hektisk dag så jag hoppas

att jag kommer ihåg att äta. Hämta gungställning,

handla middag innan vi åker till Vara för kycklingarna.

 

Gissar att det inte blir så många timmar kvar för att

greja utomhus för vi kommer troligen stupa vid

målsnöret innan vi kommer hem.

 

Vi är UF (Ungdoms Fria) denna helg så enligt hustrun

ska vi gå nakna hela helgen... 

Säg till innan någon vill fika så vi hinner klä på oss.

Vill inte ge er men för livet genom att se min

blekfeta kropp....

 

Skepp Ohoj!

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards