•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 19 april 2020

Av Michael - 19 april 2020 16:11



Min hustru har tagit över

rollen idag. Hon skötte det exemplariskt.

 

Känslan av att inte kunna, inte få göra

något är så vansinnigt jobbigt.

Har gjort hennes roll idag och de va inte alls

roligt för jag ville kunna göra det själv...

 

Har endast burit på vattenslangen

idag endast iförd shorts och tischa.

Hustrun har grävt nya rabatter, jag har mest

planerat vad jag ska göra....

 

Växthuset ska jag göra klart nästa vecka

med nya lösningar som minskar antalet fönster

men jag håller mig inom ramarna.

 

Jag fick träffa Anna...

Länge sen sist och hon lovade återkomma

med hela familjen så det ser vi fram emot.

Ska försöka få hit min dotter på samma gång.

 

Nu ska jag fortsätta med middagen.

Potatis, stuvade ärtor/morötter & falukorv

står på menyn...

 

 

 

 

Av Michael - 19 april 2020 11:27



Men för att vara 1.90 lång

känner jag mig liten på jorden.

 

Igår kände jag mig som grannen Anders,

det var ingen morgondag och jag gjorde mer

än vad min kropp orkade med.

 

Får lida för det idag!

Kunde knappt få på mig kläderna.

INGEN fysisk aktivitet för min del.

 

Hoppas jag lär mig läxan en dag.

Har alltid haft inlärningssvårigheter

så detta kommer troligen bli min död....

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards