•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 4 oktober 2023

Av Michael - 4 oktober 2023 15:19



Lite så faktiskt...

Sen så grävdes kulan ur foten.

 

Nej nu var jag en smula drastisk.

Var iaf inne på fotvården igår morse och det gick

hett till om man ska kalla det något.

 

Foten slipades, polerades, rengjordes för att sen

hamna under kamerabevakning när de började att

klippa loss benbitar ur tån.

 

Enligt de prover som gjorts förr och nu så drabbas

min fot ofta av Osteit  (se länk) tydligen.

Ja kommer troligen fortsätta med antibiotika i kanske

6 veckor till. 

 

Har fått ett hål på ovansidan tån som låg och vilade

under en sårskorpa.

 

  Ja nu får man leva med ett nytt hål i foten

som jag hoppas inte går genom tån för då ber jag dom att

klippa av den direkt, jag tvekar inte en sekund om förslaget

kommer upp.

 

Känner att jag nått gränsen för länge sen

där jag tappat gnistan och orken för hur mycket jag orkar

med i detta. Har hållit på med foten i 7 år nu och verkar

inte riktigt gå min vän.

 

Visst jag går upprätt nu men jag fick först 30 minuter/dag sen

2x30 minuter/dag och nu 4x15 minuter så kanske ska plocka upp rullstolen ur förrådet igen....

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards