•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 12 oktober 2023

Av Michael - 12 oktober 2023 20:54



Förr skulle jag sagt

"Vad är det för tjafs"

och kanske ibland så smyger det på mig och speciellt

när det gäller hockey.

 

Vi (ja jag är FBK:are) spelar idag mot ett jumbolag

(Oskarshamn) och det står i sista perioden 1-1 och man

undrar varför? Jo dom möter ett lag i kris som tagit sig i kragen

 

Man har förståelse men samtidigt är det lite märkligt att

ett lag som ligger i botten är svårare motstånd än topplagen.

Huvudsaken är för mig att Frölunda förlorar och så verkar 

det bli ikväll.

 

Var lite kul att programmet Alone skapade liten debatt.

Vem vill inte vinna 5 miljoner men i mitt fall så har jag varken

fysiken eller psyket till något sådant och allra minst i Alaska.

 

I Svensk natur skulle jag kanske med medicinerna med

mig klara mig en helg sen skulle jag fått stelopererat

ryggen och troligen amputera vänster benet.

 

Som alltid drömmer man OM man skulle vinna såna summor.

Låt oss säga du skulle vinna 5 miljoner. VAD skulle du göra

med den summan? 

 

Hoppas på många svar :)

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards