•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 14 oktober 2023

Av Michael - 14 oktober 2023 13:17



För den man delar brevlådan med.

 

Idag har hon vad jag trodde varit på ett uppdrag

för en bostadsrättsförening men ack va jag bedrog mig.

 

Här har jag hoppat runt på ett ben och städat

för att glädja min hårt arbetande hustru och så ringer hon

för att tala om att hon minsann inget kaffe

ville ha för hon hade druckit kaffe där och käkat bakelse.

 

Det kan hon med att avslöja.

Hoppas hon känner sig en smula skamsen när hon

ser vad jag lyckats med. Sargad, trasig, ledbruten man

har nu sjunket ner i soffan och slickar sina sår.....

 

Jo tjenare !!! (ironisk)

 

Hur ser er helg ut?

 

Här det snart match hemma mot Rögle och jag

kan bara hoppas att dom inte kollapsar igen

som mot Oskarshamn. Under tiden blir det lite

Moon Knight.

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards