•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 22 oktober 2023

Av Michael - 22 oktober 2023 12:36




Med att underhålla massorna så ofta jag kan.

Man kanske inte faller alla i smaken men det är

mina ord, mina tankar som förmedlas med bästa

förmåga.

 

Tacksam för alla som följt mig alla åren och roligare

och även underhållande att se nya som även lägger

en och annan kommentar.

 

Som landet ligger nu har jag för första gången hunnit med att

börja planera julklapparna. EN har redan landat här hemma

och flera planeras efter plånbokens dammiga botten.

 

Flera kommer bli personliga och det hoppas jag kommer

uppskattas lika mycket. Dom kommer lämnas med massa kärlek

så ja, det är min linje detta året.

 

Vad gillar ni att ge och få?

Ja ni som firar med julklappar alltså.

 

Ser fram emot att släppa loss lite kreativitet denna julen.

Jag fick dock stopp från hustrun gällande något men faktiskt glömt

av vad så där får jag gå sakta fram på tå... *blink*

 

Dummaste man sen kan göra är att erkänna sina misstag

för hon hugger som en kobra direkt och det kan göra

ont i själen... *blink igen*

 

Har en släpkärra med spillvirke att skapa med så det

ska väl kunna bli en och annan julbock hoppas jag.

Först och främst som jag skrev senast ska en pryda framsidan

sen får vi se hur det blir.

 

Fler som har samma kreativitet ?

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards