•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 8 oktober 2023

Av Michael - 8 oktober 2023 10:38



Kvinnan med magiska fingrar

och ett kundbemötande som slår de flesta.

 

Säger ofta att hon är bäst

- Ja jag vet, säger hon varje gång utan att egentligen tro på

det själv vissa stunder.

 

Efter att ha gått in i väggen 5 gånger trodde jag aldrig att jag

skulle få se denna rena glädje för att vilja starta upp nytt

igen fast just nu som en bisyssla som utökar mer och mer.

 

Nej jag jobbar inte för henne utan vill bara att hon lyckas.

Hittills har hon lyckats med så gott som allt hon tagit för sig

och visst åldern tar ut sin rätt säger hon ofta med men

hon gör det så bra att man kan inte annat än vara stolt.

 

Trädgård i Väst  <------ Kika in om lusten faller på. Kanske vill

just DU förändra din trädgård till det bättre, ny design. Hemsida

är just nu under uppbyggnad och görs av proffs enligt mig.

Inget lämnas åt slumpen utan det är mer som att 

Snillen Spekulerar *blink*

 

Glädjen hon får till sig efter ett jobb, beskärning eller

rådgivning sätter ett leende på hennes läppar och den värmen

sprider sig hemma så vad kan gå fel?

 

Lycka till Hjärtat

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards