•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 6 oktober 2023

Av Michael - 6 oktober 2023 20:03



Vår stora vovve har fått allergier.

Vi har tagit prover som vi inväntar svaren på.

Hon är en 10-årig Wachtel/Jämthund men om detta

inte läker denna gång blir hon en väldigt stor

nakenhund.

 

Måste medge att hennes kliande har dämpats

lite och medicinen skulle kicka in ganska fort så

vi håller alla tummar, klor, tår på att det ska

funka denna gången.

 

Denna helgen ska jag försöka mig på att snickra

ihop hustruns blombänk så gott det går. Kort tid att såga 

upp virket sen kan jag sitta ner och skruva ihop den.

 

Detta är även hustruns sista helg och arbetsdag

på Löfgrens sen blir det Trädgård i Väst större av delen

men även som personlig assistent ett tag framöver.

 

Den kvinnan går som ett tåg på räls.

Kan bara hoppas att tåget inte spårar ur eller

stannar i tunneln för då ser det mörkt ut....

 

Ha en mysig helg

 

 

Av Michael - 6 oktober 2023 12:58



Första gånngen det skedde för oss

men Inte första gången för DOM.

 

Jag hade beställt 2 pasta rätter med utgångsdatum

231023 så då tycker man att det inte ska se ut så

här när man öppnar förpackningen imorse.

 

   

Man kan ju undra hur resten kommer se ut den

23 Oktober, eller förresten vill man det?

 

Har mailat både butiken och TTELA för att kunna

få fram någon slags reaktion eftersom det som sagt

har skett förr.

 

Sen börjar jag fråga mig, hur såg första

paketet ut som hon tillagade? Inte direkt lockande

att äta möglig mat, även om man gillar mögelost

som hon gör så är detta en helt annan sak.

 

Hoppas på svar...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards