•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 15 oktober 2023

Av Michael - 15 oktober 2023 21:29



Eller jobbat och jobbat kanske inte stämmer.

 

Skriver man jobb så blir man ju bara anmäld anonymt

så jag ska förklara mig bättre. Jag har planterat i blomlådan på

framsidan (ljung & murgröna) sen planterade jag om hustruns,

Svärmors tunga i ny fin jord. Tanken blev nu ikväll att dela med oss

av skotten till hennes barn eftersom blomman en gång tillhört

barnens mormor så det ska bli kul att vård dessa plantor

tills dess dom ska byta ägare.

 

Jag har även hunnit med att rasta hundar, lagat tacos och brottats

med en fotbollsmålvakt. Kittlade skiten ur han men hustrun fick lida mest 

eftersom hon låg underst. Kanske skulle tänkt till en stund innan

men tanken just då var rolig men nu får ryggen lida.

 

Blir snart att man ska säga god natt åt er alla och hoppas

att ni får en god start på nästa vecka. Vi själva startar veckan

med en tripp till återvinningen för att kasta trädgårdsavfall

och lite annat smått och gott. Närmar sig att tömma det hyrda förrådet

och släpa hem det hit.

 

Svåraste för mig och säkert hustrun är att skiljas från saker.

Hon kommer få gråa(re) hår när jag hittar "bra att ha" saker

som hon med all säkerhet vill kasta (igen) så det kommer

bli en verbal kamp mellan oss med all säkerhet.

 

Varför har inga kvinnor "bra att ha saker som man kan använda 

emot dom? Jag känner ingen iaf, finns ni där ute i detta

avlånga land?

 

Hör av er !

 

 

Av Michael - 15 oktober 2023 15:31



Inget jag tar för mig duger i hans ögon.

Jag klassas som en dörrmatta och ska kallas

för träl eller fattighjon och skulle jag lyxa till

vardagen så är man plötsligt rik och slösar.

 

Själv har han råd med att anställa ungdomar

som städar åt han för han är "Herre i sitt hus"

Nej nu får det banne mig vara bra med detta.

 

Sätter ner foten och anser att du behandlar mig

som en jämlike din jäkla bitterstjärt. Jag gör mitt yttersta

och efter bästa förmåga och duger inte detta så......

 

(läs med ironi)

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards