•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg under juni 2009

Av Michael - 19 juni 2009 23:33




...På midsommaraftonen och jag lämnar in handduken inom kort.

Ska bara göra några saker till sen kommer jag att krypa ner och somna in.

Hoppas att det ska funka så lätt iaf men sen får vi se om det blir som jag önskar...


Med facit i handen så har det varit en skön midsommar trots allt. Visst det kom lite regn men inget som störde oss som satt ute under tak och väggar som skydda från regnet medans grillen höll oss mer än varma...


Men nu är det dags att säga God Natt...

Gissar att många av er fortfarande "firar" eller ska man säga "svirar" till sena natten utan hämningar så jag lämnar er åt era öden och baksmällor ;) hahaha... "May youré head be with you"


Sleep tight mina vänner... Kramar om



 


Av Michael - 19 juni 2009 20:27




Och jag har haft 77 unika besökare en dag som denna.

Ganska imponerad över att ni vill läsa trots denna Midsommarafton.

Antingen har ni tråkigt väder eller så gör ni en mellanlandning i firandet efter kissepausen och då får jag hoppas ni torkat av händerna innan ;)


Själv vaknade jag ju 07:12 idag av alla dagar.

Det förklarade varför jag somnade på soffan en stund så nu kanske man orkar hålla sig vaken under filmen med hoppas jag.


Sambon och dottern ser på samma tv-program men i olika rum av någon konstig anledning. Dom ser på en Stefan & Krister buskis som jag fick för mig var en repris och därför inget för mig tyvärr...


Kommer säkert gå ner och göra sambon sällskap och göra annat under tiden gissar jag. Finns möjligheter till flera olika saker så jag får se vad jag väljer...


Vad skulle du välja ?





 



Av Michael - 19 juni 2009 17:25




Tack vare erat klickande på Googles länkar via hemsidan OCH Foto Bloggen har jag hamnat över den gräns jag så länge strävat efter.

Jag ligger just nu på 105,51 US$ och siffran stiger fram tills dess att utbetalning sker...


Verkligen glad för att ni ville göra detta... Kram


Av Michael - 19 juni 2009 16:51




Ja massa boll är det just nu.

Har fått i oss maten lagom innan U-21 fotbollen mellan Sverige - Italien startade så nu sitter vi som överjästa bollar i soffan och småäter lite chips...


Italien leder med 0-1 och målgöraren blev sen efter målet utvisad så nu kanske Sverige får ett litet andrum och kan jobba ikapp hoppas jag.

Ska man ge sig på jordgôbbera än eller ska man vänta lite kanske ?

Dottern vill gärna ha för hon tjatar om det hela tiden. Hon äter hellre lite mindre mat så det får plats med jordgôbbera... 


Får nog låta maten smälta lite till tror jag annars somnar jag på stört. Ska ju se film lite senare ( Wallander - Skulden ) och den vill jag se mera av än "Play" sen snark... ;)


Hur har ni det ?


 

Av Michael - 19 juni 2009 13:18

 



DAGS FÖR ATT GÖRA MATEN BORDET ÄR DUKAT MED BLOMMOR SÅ NU SKA VI FYLLA DET MED MASSA GOD MAT SKÖT OM ER OCH DRICK MED MÅTTA ÄT & MÅ GOTT   
     
 
Av Michael - 18 juni 2009 22:51




Hade en tanke hur dagen skulle bli innan jag började men när man kom till jobbet halvt genomdränkt fick man ställa om planerna totalt.

Först packa upp lite varor i 1½ timma ungefär sen lasta ur lastbilen. Den var packad från golv till tak med tunga rullar med bilklädseltyger där varje rulle vägde mellan 100-150 kg/styck...


När bilen sen var tom vart det stiltje i kanske 20 minuter sen tog vi med oss det nödvändigaste, tankade lastbilen och styrde mot Tanumshede för att lasta mera rullar. Tog oss en timma dit, 1½ timma att lasta sen bjöds vi på lunch jag och chauffören och det blev buffé "Ät så mycket man orka" 


Jag hade orkat mycket mer än vad jag åt men ville inte sitta där och slabba i mig inför chefens bror så jag lät magen vila efter 1 portion med Ris, brunsås & kycklingfilé...


Sen for vi tillbaka till butiken där vi väntade med att lasta ut lastbilen tills på måndag. Men eftersom den andra lastbilen var full fick jag snällt lasta av den istället. Den var lastad med stålbalkar som ska monteras ihop nästa vecka... Kan lova er att mina underarmar kommer värka som satan om jag har riktigt otur.


Men nu blir det lite tv innan sängen... Take Care... Sov så gott



 


Av Michael - 18 juni 2009 22:00




SOM SÅ UNDERBART KLICKADE

PÅ HEMSIDAN SÅ JAG KUNDE KOMMA

ÖVER DEN MAGISKA GRÄNSEN $100.00


TACKAR ER AV HELA MIN PLÅNB...

NEJ JAG MENAR HELA MITT HJÄRTA


;O)


BRODERIDESIGN

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards