•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg under mars 2013

Av Michael - 2 mars 2013 22:59






Har en son på vift.

Vet inte var han är, vet inte vilket väderstreck

han befinner sig i och han har inte sin telefon med sig.

Hans syster är ute och kollar men troligen är han hos

en kompis inne i centrum...

 

 

Men som sagt jag vet inte något !

Av Michael - 1 mars 2013 18:21






 

På solsken imorgon...

Laddar batteriet till kameran inför morgondagen.

Jag och barnen ska ge oss ut och fotografera.

 

 

 

 

Sonen nyduschad UTAN protest så det ses

som en seger till mig.

Nu ska jag kolla film och hoppas på bra väder imorgon.

Hoppas bara ungarna är på bra humör med annars stupar

hela konceptet direkt...

 

 

 

Skallevärken verkar lugna sig så nu tillbaka

ner i soffan igen.

Kom ihåg !

 

 


" Regnar det imorgon så kommer det uppifrån, annars står det i tidningen "

Av Michael - 1 mars 2013 17:46






 

Av att inte kunna sova på nätterna.

Somnade halv 5 imorse och klockan ringde 07 och sen dess har jag haft

sprängande huvudvärk och varit mer eller mindre groggy.

 

 

 

Har handlat, lagat mat och efter det är man inte piggare

kan jag lova. Ska bara försöka hålla mig uppe några timmar till

sen ska jag släppa allt och slockna sen ta sovmorgon.

 

 

 

Har varit en mixad väderlek.

Dagen startade med vindar och solsken sen slockna solen

och man kände endast av iskalla vindar.

Vinden har avtagit och ljuset sänker sig som en dimmer...

 

 

 

Hoppas ni får en skön avkopplande helg.

I denna kommunen får vi finfrämmande från Varberg...   

Take care - Be safe...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards