•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 9 juni 2022

Av Michael - 9 juni 2022 21:55



Nu vänder jag blad och trappar upp.

Dags att ta tag i mina ryggsmärtor om det nu går.

Stegar upp Gabapentin med 9 tabletter/dag

Citalopram 3tabl/dag och till sist ska jag testa

Amitriptylin Abcur (samma som Saroten) och så får jag se

hur detta kommer gå.


Fick brev idag från min diabetesläkare där hon

förkunnade att mina värden förbättras. Blodtryck 130/81

och bättre kolesterol värden var bra med.


Känns som pillret verkar redan för jisses

va jag vart snurrig. Ska tydligen ta 1-2 timmar att 

kicka igång så jag ska nog helt enkelt bara gå och lägga

mig inser jag.


Natt Natt !

Av Michael - 9 juni 2022 15:31



Skylten nere!

Nappade väldigt illa första timmen

sen vart det en smula bättre även om fisken

bara var 10cm...


Har ni tänkt på den där sången med Gessle?

Jag går och fiskar
Och tar en tyst minut
Åker ut, ut och fiskar
En chans att andas in,
andas ut " För det första vem FAN tror att man får en tyst minut?

 

Fiskmåsar skriker (måste vara Tobbe) linan trasslar sig.

Kroken sätter sig på fel plats och mitt i allt denna

frustration ska man andas in, andas ut...

 

Vid det här laget så hyperventilerar jag 

MEN jag löser problemet, sätter på en ny mask och muttrar

för mig själv en stund innan jag cyklar hem igen.

 

Nu har jag stekt köttbullar till mig och 15-åringen

och han kollar mitt filmtips på Netflix menas jag ska rulla

vidare med min serie...

 

Fridens Liljor på er

Av Michael - 9 juni 2022 12:28



Ska BARA rasta hundarna först....



 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards