•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 14 juni 2022

Av Michael - 14 juni 2022 16:13



Från att ha varit en katastrof

vände det på en dag till det bättre.


Strålande solsken, 20-21 grader och underbart

gott så ja, jag skäms för att skriva det men jag har mest

suttit inne förutom promenaderna med hundarna.


Jag och hundarna har suttit på vår sköna altan i skuggan

ömsomt i solen. Min dotter har valt att innan jobb jaga

rådjur på cykel... Hur tänkte du där?


Kanske skulle ta mig en cykeltur och se mig omkring.

Det vore inte fel att få fläkta av sig en stund och kanske

fota lite på samma gång. Som jag sagt flera gånger förut

så är gatorna smala och husen STORA med fantastiska trädgårdar.


Grannarna bygger nytt hus så kanske kollar jag in

detta på samma gång som jag letar efter Gaddes Brygga...


Peace Out !!!

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards