•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 27 juni 2022

Av Michael - 27 juni 2022 14:43



Hur går man tillväga för att få

förlåtelsen att verka ärlig?

Hur kan man vara en sån idiot?


Den frågan bet sig fast efter att hustrun

lämnade för jobb imorse. Det och tårarna har

misshandlat min hjärna hela dagen.


Sömnen var lidande men det förtjänar jag.

Nej ingen självömkan utan jag hatar mig själv.

Avskyr hur jag behandlar nära och kära, hatar att

åter igen stå på ruta ETT och försöka hålla huvudet

ovanför vattenytan.


Tycker inte det minsta synd om mig själv utan 

alla andra jag sårar. Denna helgen gick till historien

som en av dom värsta.


Varför???

Jo jag hade inte tagit mina Citalopram

och jag förvandlas då till den där idioten

som gick på Södra Skolan och som var i krig med allt

och alla som var emot mig.


I min skalle är och var alla emot mig.

ALLA ansåg mig vara dum, idiot som inte kan formulera

orden bättre utan skrattas ut och anses som tjatig...


- Drick så kanske du lugnar ner dig...

Ja det har man aldrig hört under sin uppväxt.


- Tack för att du förstörde min dag !!!

Ja det bet hårdast och kommer sitta på näthinnan

en lång tid framöver. Allt upprepas igen och jag kan lova

er att ni som hävdar att det är en feg utväg

har sällan varit just där, där vid vägens ände där man

egentligen inte ser någon annan utväg.


Man vill inte stå ut mer, man vill inte såra mer,

JAG vill inte mer...


Hur och vad jag ska göra nu vet jag inte

men beslutat att INTE ta en resa till Norrland

för det finns inte på min karta. I mina tankar

kommer det undras, - NÄR sker nästa utbrott?

- NÄR ska han bli en idiot igen?

- Varför stannade han inte hemma?


- Det är ingen som tänker så...

så sades det men vem skulle ens erkänna den tanken?

Jag vet att det är så, min hjärna tänker så....


DUMMA IDIOT !!!

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards