•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 30 juni 2022

Av Michael - 30 juni 2022 14:24



Sista dagen på Juni månad

och jag sitter inne i skamvrån och skäms.


Nä egentligen är det för varmt och sovrummet

är så otroligt svalt just nu.


Middag är inget jag tänker på utan blir

ett måste. Lättuggat idag sen slappa i stillhet.

Ja om det nu går med tanke på rådande omställning.


Det går från HAHAHAHA... till

MEN FÖR HELVETE och så tystnad en stund.

Fattar inte hur man orkar ha denna ilska inom sig

hela tiden. Visst den släpps ut men man kanske

borde stänga om sig och inte förkunna för hela

omvärlden hur man mår.


Jag tyckte jag var ett rent helvete under mina

glansdagar men jag tror nog mina barn skulle hålla med

mig att detta är en klass för sig själv.


Det kanske går över när "Helvetet fryser till is"

eller om det flyttar på sig.


Fler än mig som är solskygg?

Ta hand om er och drick massor...


Kram & Ha en fortsatt lika skön JULI

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards