•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 24 juni 2022

Av Michael - 24 juni 2022 10:01



Är enligt många ett minne blott.

Vissa stunder kan jag nog känna det med.

Men just idag, i denna stund när man ser Svenska

flaggan vaja utanför, måsarna skränar och solen 

strålar starkt så känns idyllen starkare än någonsin.


Ingen alkohol, inga ledsna barn utan en

ren skär underbar midsommar som ska avnjutas med god mat

och sen ger vi oss ut och fiskar resten av dagen.


Frågan är nu dock,

VAR ska vi fiska?


Först ska jag rådfråga Facebook.

Har hört att man får mer svar där än via Google

på allt man undrar. Håller tummarna !


Hustrun jobbar till 13.30 och jag har redan hunnit

tömma och ladda diskmaskinen. Innan dess gick jag till frisören

och bad om NY frisyr och en rakning. Efter 20 minuter var det

klart och gratis var det med. Efter att ha varit trogen kund

i över 30 år så var det på tiden.... (hahaha)


Innan jag tar tag i den stora städningen

ska jag rasta hundar och kanske äta något.

Känns som vi får vara utan jordgubbar detta året.

Svenska Finnerödja har så gott som slut och de sista skulle

kosta runt 100:-/L så jag är tveksamt positiv måste medges.


Får även där kolla med Facebook och se vad telegrafen säger.

Kanske finns det kvar någonstans.

Midsommar blir det ändå så njut och a det så gott

ni bara kan.... Sommar Kramar


 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards