•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 6 december 2008

Av Michael - 6 december 2008 15:56




Då var det över för detta året…

Det gick sådär sista gången trots att det var mycket med besökare. Saknade en viss person som lovat att komma men jag får väl fortsätta att vänta.


Kallt var det med trots +2-3 grader och jag fick köpa mig och sambon ullstrumpor av en säljare som stod bredvid oss. 2 par för 60:- tycker jag var billigt och varm om fötterna vart jag med…


Nyduschad och totalt slut i kroppen och uthungrad ska vi snart äta middag sen kommer man ligga platt fall resten av dagen. Somnade efter 2 inatt och vi gick upp 7 så nu är man inte vidare klar i knopp eller kropp.


Ishockey snart på webbradion (Djurgården - Färjestad) så man ska väl försöka hålla sig vaken några timmar framåt gissar jag. Men när maten hamnat i magsäcken (Spagetti & Köttfärssås) så kommer JB att vinna kampen utan motstånd från min sida…


Önskar er alla en fortsatt underbar och mysig lördag…


Kram Micke

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<<
December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards