•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 15 december 2008

Av Michael - 15 december 2008 13:07



Ja överskriften kom av sig självt. Alla har väl sett den underbara Julreklamen varje år runt jul där lastbilarna kommer och texten "holidays are coming..." sen avslutar dem med "Always Coca Cola" får ja se den och Blossa Glöggen blir jag glad och förnöjd...


Numera dricker jag inte Coca Cola mer än i Zero form p.g.a Diabetes... Och glögg rör jag varken i svag eller stark form. Julklapparna fortsätter att skapas i julverkstan... Sen kommer väl Marika idag med lite pryttlar som ska broderas.

Du är så välkommen vännen :)


Ska kasta mig på sängen en stund och försöka vila bort huvudvärken som kom smygande på mig när jag fick sitta på AF i 1½ timma... *SucK*


Vi hörs av senare... (Får vila så jag orkar med julbaket) :)

Av Michael - 15 december 2008 10:13



Hur fasen ska man ha koll på allting. Hur gör ni kvinnor egentligen ? Helt klart imponerad av era förmågor...

Somnade sent inatt men kan egentligen inte säga varför eller lägga ett finger på var problemet låg.

Det sista jag såg på igår var WPT Poker och till slut vart de många kort och dubbelt så många spelare...


Klockan var nog redan då över 03 så det var nog inte så konstigt att man såg suddigt kanske.

Idag ska jag läma in papper på AF så man får lite pengar efter julen :( Inget att göra åt utan jag får vänta lite sen byta period nästa år så jag lämnar in den 10:e och får då lön den 24:e istället...


Inte mycket till lön heller faktiskt, jag har nog mindre än socialbidraget och det är en skamfläck i sig... Får hoppas att nästa år blir bättre på firman med ny hemsida och nya produkter & kunder...


Dags för lite morgonbestyr sen ringa till FK och efter det åka in med blanketter och andra små ärenden.


Kram Micke

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<<
December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards