•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 7 december 2008

Av Michael - 7 december 2008 13:17



Vill starta upp mina akvarium igen och önskar jag fick tag på ett 300 liters kar som jag fick klistra in back to nature i... ser det framför mig hur jag vill ha det och var det ska stå. Kanske startar upp de 2 mellanstora och har som yngelkar eller så får jag enkelt ta det som erbjuds.


Fick iaf en lite glädjande nyhet och det var från en vän och f.d zoobutiksägare som jag jobat för tidigare. Han skulle kolla upp fina Palettciklider till mig och speciellt e skitsnygg hane med 3 prickar på och jag "nappade" direkt... 


Bad han prata med en lokal leverantör "Svensk Fiskeodling" om jag kunde få köpa direkt av dem eftersom jag hellre gör det än köper av de närmaste butikerna i Tvåstad...


Nu ska jag kolla upp lite priser på frigolitplattor sen ska jag ner och DISKA... *SUCK* fy f-n va tråkigt ärligt talat... Man kan bli deprimerad för mindre rent ut sagt.


- Trevlig Advent På Er Alla -

Av Michael - 7 december 2008 10:21


Hinner väl inte med så mycket bloggande idag men tar mig tid nu innan "the shit hits the fan" så att säga.

Vi ska ha kalas för våran dotter, släkten kommer idag men hon fyller egentligen den 9:e så vi ligger lite före på schemat. Släkten är ju enkalst att bjuda på helgen eftersom de flesta är lediga då.


Sonen ska på kalas själv klockan 13 till en klasskompis och under tiden han är där har vi fullt upp hemma med lite städning och göra tårta/bakelser... Vi har inte bestämt hur det ska bli riktigt ännu men det finns tid att fundera.


Nu blir det en stärkande frukost sen dags att diska undan lite. Hoppas ni får en skön dag idag, jag hinner inte känna efter...


Passar även på att önska er en riktigt mysig och underbar 2:a Advent.


Kram Micke



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<<
December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards