•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 11 december 2008

Av Michael - 11 december 2008 20:19



En god vän beställde Julstrumpor av oss och skrev sen i sin blogg vad hon tyckte. Hade inte i mina vildaste drömmar gissat att hon skulle skriva och göra detta som hon gjorde. Besök hennes blogg "Myskusen" och se vad hon gjort...


Det värmer alltid med trevlig feedback och när man får läsa det som Eva skrev blir man ju bara strålande glad och vet att man skapat något som gillas...


Huvudvärken är lite bättre och kanske försvinner den snart så man slipper detta. Lyssnar på webb-hockey och det går väl sådär när FBK spelar hemma mot HV och ligger under med 1 - 2 just nu...


Sambon broderar ett prov till en present åt Trollhättans Lucia i form av ett örngott. Hennes sons flickvän ska få sova gott långt och länge får vi hoppas... Du kan hämta det imorgon Marika :)


Time 4 Kvällsmat till sonen & sen tv...





Av Michael - 11 december 2008 14:15



Inget verkar gå min väg just nu.

Huvudet värker konstant sen igår kväll... Båda näsborrarna vade näsblod i igår kväll och ryggen bråkar med mig också.


Sen p.g.a värktabletterna är jag delvis smärtfri men snurrig/trött stundvis och de känns sådär vissa stunder.


Skulle kolla på en film tidigare (Nya Vin Diesel) Men somnade minst 2-3 ggr så den fick jag ingen glädje av alls.


Lägger mig igen och ser på tv innan vi ska äta middag...


Kram Micke



Av Michael - 11 december 2008 08:36



Let it snow, let it snow, let it snow…


Hur härligt som helst just nu eftersom snön faller idag igen. Inte ens 1 minusgrad ute och bara för att jag började skriva om det så slutade det att snöa. Otroligt vackert när snön lägger sig och lindar in grenarna så dem blir som tjocka vadderade korvar…


Vi har verkligen ett riktigt vinterlandskap utanför och det ser underbart ut.

Ska försöka ge mig ut och fotografera sen när sambon ska ut med Leo… Måste ju uppdatera mitt arkiv så jag ser att det har varit snö detta år med.


Sedär ja… nu är det som det ska igen, snön faller men mycket fina små flingor för jag ser att temperaturen närmar sig sakta mot 1 minus…

Det är mycket trevligare med 0 gradigt för då kommer det stora fina snöflingor och då börjar man minnas barndomen. (tänka sig, ja har haft en jag med)

Man gick med öppen mun och försökte fånga dem största snöflingorna men som oftast kom dem i håret eller i ögonen.


Efter 30 minuter såg man ut som en vandrande snögubbe täckt i vitt.

Nää, nog med nostalgi och mer frukost sen ut och få frisk luft…


Ha en underbar dag i snön (ni som har)


Kram Micke


http://www.youtube.com/watch?v=_Qz5M4gtTvM





Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<<
December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards