•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 19 december 2008

Av Michael - 19 december 2008 23:23



Med en nytankad skiva som jag verkligen rekommenderar varmt... Man slappnar av i varenda muskel även skallen och glömmer allt omkring. Lyssna gärna på den så blir ni inte besvikna.


Bild på den ser ni längst ner efter inlägget... Och här kommer en recension jag plockade från nätet.


" Få artister gillar att sorteras in i fack och jag vet inte vad The Priests säger om att buntas ihop med sju dussin gregorianska munkar som alla slagit sig in i skivbranschen.


De nordirländska bröderna Fader Eugene och Fader Martin och deras prästkollega Fader David kammade hem ett skivkontrakt på en miljon pund för att tillsammans sjunga sakrala sånger som Ave Maria och Pie Jesu. Trots att Fader David nämner Blondie som en favoritartist är det snarare Fader Eugenes musikaliska preferenser (Il Divo) som tittar fram. Stämningen är högtidlig och harmonisk och att The Priests debutskiva kommer i juletid ska ses som en skänk från marknadsavdelningen "


Är inte detta ett bra tips så vet inte jag. Hoppas ni kommer njuta av den lika mycket som jag gör just nu. Kanske inte passar alla personligheter och jag trodde väl ärligt inte att det var något för mig men jag såg reklamen för den på tv ikväll och sen drog jag hem den....


Nu ska jag fortsätta att njuta av den innan sängen.

Önskar en riktigt God Natt


Kram Micke

Av Michael - 19 december 2008 14:24



Hittade jag utomhus nu när jag var ute med min Leo... Fick med mig nya bilder också men kanske inga guldbilder direkt utan en ny pressbild och en ny på vårat charmtroll...


Sambo och dotter är ute och handlar fortfarande och nyss när jag ringde dem fanns dem på Coop och skulle handla fläskfilé till middan. Den ska läggas skivade på en bädd av paprika (röd & grön) hela champinjoner och en täckas med vitlöksost & grädde... Till det serveras ris !


Va länge sen vi åt denna rätten så det vattnas i munnen en aning faktiskt. Hoppas dem kommer he snart så vi kan äta för jag är smått utsvulten att jag tassar ner och tar mig lite frukt...


Hittar ni på själva ?



Av Michael - 19 december 2008 11:55



Så jag säger bara hallå på er...

Vart sent igår och jag hade önskat jag fick sova längre men kanske lika bra man vaknade i hyfsad tid så kanske man somnar ikväll.


Måste ha tappat stinget för nu har jag sjunkt ner till plats 9 på kommentatorssidan eller så har ni tröttnat på mig helt enkelt... Näää så kan det väl inte vara väl ? :)


Har inget att göra så jag kan likaväl förspilla några timmar framför datorn medans sambon och dottern är ute och shoppar julklappar. 

Har fått 2 samtal, ett i förrgår och ett idag från ett band som vill ha sina jackor broderade senast den 8:e Januari... Ska bli kul och se om vi kan göra detta jobb åt dem eller om dem kanske tackar nej efter att dem fått vårat anbud.


Sörjer inte förlusten dock för vi har ju förhoppningsvis en innebandyklubb från Lilla Edet att jobba med och sen finns det lite annat att syssla med så vi ska nog klara av detta hoppas jag.


Önskar er en fortsatt skön fredag...

Kram Micke



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<<
December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards