•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 9 december 2008

Av Michael - 9 december 2008 21:23


En ny bloggvän (Annika) ville tydligen att jag skulle kränga mig in i en ja f-n vet vad man ska kalla det. En fredsgåva kallade hon det i sinna sinnes fulla bruk hävdar hon... (tveksamt)


Ser mer ut som ett tortyrredskap av något slag och jag slipper gärna den om jag kan. Ska nog gräva upp yxan igen... *bussar hunden på henne*





Av Michael - 9 december 2008 12:14


...Och ingen snö han får...


Den sången har verkligen fastnat i min skalle just nu och eftersom man har namnet "tomten" så passar det väldigt bra in på mig. Älskar snö och snö hör december och Julen till utan tvekan.


Önskar en redig snöstorm till jul, precis en sådan som vi hade i början på året. Den kom som en stormvind och vallade upp sig så vackert... (se bild nedan)

Kommer det på Julafton blir jag riktigt nöjd och det känns skönare att fira jul i snö än att ha grön gräsmatta och spöregn...


Eller vad tycker ni ?




Av Michael - 9 december 2008 09:42


Usch vilken natt...

Knappt blundat inatt känns det som och överkroppen vill inte alls vara på min sida just nu. Men jag får se det lite ljusare och plocka ut nya mediciner, denna gången byter jag från Diklofenac till Dexofen & Alvedon...


Så fort jag lägger ner värktabletterna så går det kanske 1-2 dagar så börjar nacken at smärta och ländryggen låser sig samt vid promenader med Leo får jag rediga hugg i höften.


Precis varit ute med vår lilla guldklimp och han lyser av glädje när han får studsa runt i det frostiga gräset. Han älskar verkligen snö så vi får hoppas det kommer snart.


Händer hos er idag ?



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<<
December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards