•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 10 december 2008

Av Michael - 10 december 2008 15:10



Så jag skickade ut min dotter för att fotografera lite... Dem var ju ändå redan påklädda och snötäckta så jag tyckte det var lika bra att jag slapp klä på mig nu. Kan jag göra senare ikväll när jag ska ut med hunden...


Återstår att se vad hon och hennes kompis fotar för något. Jag sa till henne att fota på saker utanför...

Det har snöat oavbrutet sen imorse så det har ju lagt sig en del, hoppas den stannar mer än en dag innan den töar bort.


Var uppe inatt och gick ner för att hämta näsdroppar varpå jag gick fram till altandörren och tittade ut/upp och sa "ska det vara så förbannat svårt att ge mig lite snö" och tydligen funkade det =)


Se själva får ni se...



Av Michael - 10 december 2008 09:36


...Nu är den här äntligen...


Snön faller ner och +0.2 grader ute gör väl att den inte stannar så värst länge skulle jag tro. Men det är så underbart att få se den himlen bli helt vit och snöflingorna yr omkring...


Man får lite nya julkänningar när det snöar för i mina ögon är det ingen riktig jul utan snö. "thats it"


Längtar tills lördagen kommer... Då ska jag få mina fiskar levererade till mig. Ska få hem 2 palettciklider som en kompis fixat åt mig och det ska bli så roligt att få se dem. Har ju inte en aning om vad han planerat för inköp men vet att det ska kosta mig 70:-/paret...


Dags för den levande bloggaren att krypa ner till frukosten och läsa tidningen...


Vad händer hos er ?




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<<
December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards