•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 18 december 2008

Av Michael - 18 december 2008 20:32



Men det kommer in nya personer som hittat min blogg och det är ju bokstavligen SKITROLIGT !!!


Jag tog en liten paus nu i tomteuppackandet... Vi har ju en del att plocka upp och vi tror det närmar sig ungefär 200. Har ju sålt av alla småtomtar på loppisarna vi haft och nu åker bara dem stora upp. Blir lätt så att man glömmer av att plocka bort dem mindre tomtarna så dom som var något att ha delade vi ut till barnen och packade ner i deras lådor.


Sonen stensover förmodligen för kvällen... Och jag ska fortsätta packa upp tomtar och ställa upp dem som får plats. Resten åker nog upp på vinden igen skulle jag gissa på. Vi har en stor lägenhet 4 rok på 114kvm och ändå får inte alla tomtar plats... (förbannat märkligt)


Va hittar ni på med just nu ?



Av Michael - 18 december 2008 18:11



Inte bloggat på hela dagen men efter förra inlägget om min listplacering har jag gått upp 2 placeringar och svarat på 16 kommentarer... Har varit ute sen 10 imorse och handlat mat, julklappar men även lämnat julklappar till Marika som enligt henne själv tyckte vi hade gjort ett proffsigt jobb.


Imponerande betyg får jag medge... Kul när våra kunder/vänner blir nöjda med jobbet. Sen delade jag med mig av en liten mindre bunt visitkort som hon så snällt skulle dela ut... (Tack Marika)


Har precis slagit ner rumpan i stolen och kommer säkert inte bli långvarig för det finns att göra. Sonen har haft julavslutning+basar efter kyrkan och nu slockna han och snarkar som en gammal såg. Dottern har varit hemma med feber & förkylning och kommer nog missa sin avslutning imorgon vilket inte verkar beröra henne direkt...


*Gäsp*

Verkar inte bli piggare jag heller så jag kanske skulle göra min son sällskap eftersom jag somnade nästan 3.30 inatt... Lite seg i kupan just nu !


Kram Micke




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<<
December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards