•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 7 december 2008

Vill ha min levande målning nu...

Av Michael - 7 december 2008 13:17



Vill starta upp mina akvarium igen och önskar jag fick tag på ett 300 liters kar som jag fick klistra in back to nature i... ser det framför mig hur jag vill ha det och var det ska stå. Kanske startar upp de 2 mellanstora och har som yngelkar eller så får jag enkelt ta det som erbjuds.


Fick iaf en lite glädjande nyhet och det var från en vän och f.d zoobutiksägare som jag jobat för tidigare. Han skulle kolla upp fina Palettciklider till mig och speciellt e skitsnygg hane med 3 prickar på och jag "nappade" direkt... 


Bad han prata med en lokal leverantör "Svensk Fiskeodling" om jag kunde få köpa direkt av dem eftersom jag hellre gör det än köper av de närmaste butikerna i Tvåstad...


Nu ska jag kolla upp lite priser på frigolitplattor sen ska jag ner och DISKA... *SUCK* fy f-n va tråkigt ärligt talat... Man kan bli deprimerad för mindre rent ut sagt.


- Trevlig Advent På Er Alla -

 
 
mickis

mickis

7 december 2008 16:37

Hopas du haft en bra dag & vem vet en vacker dag inom en lagom lång framtid kanske du ges möjlighet att köpa ditt akavrium.. man måste få drömma...


KRAM

http://mermickis.blogspot.com

 
Ingen bild

babymyz

7 december 2008 17:21

Jo Johnny vart besviken som brukar få sålt på över 5 nästan varje ggn..
Han började packa ihoppa 1½ timme innan dom ska bara för han var så le åt folket som "bara" glodde..
hoppas du fått en bra söndag med kalas o allt,kramen

 
mickis

mickis

7 december 2008 17:32

Jag vet att det kan verka hopplöst... Men en vacker dag kan det faktiskt lösa sig med jobb & allt... eller så vinner du på triss, lotto eller ngt eller så får du felr stor stora beställningar till företaget..

*hoppet får aldrig lämna människan*

*kramar om*

http://mermickis.blogspot.com

 
Bella

Bella

7 december 2008 19:32

Fast ibland kan det vara avslappnande att diska...

http://www.metrobloggen.se/bellasblogg

 
Peggy

Peggy

7 december 2008 19:32

Hoppas att du oxå har haft en fin andra advent..! kram!

http://www.peggygirl.se

 
-Nena-

-Nena-

7 december 2008 19:36

Hoppas du haft en bra söndag med kalas och allt.
De vi var hos i går hade akvarium och maken min han blev väldigt sugen på att starta upp det vi haft nere i ganska många år.
Får väl se om det blir så eller inte.

http://nena.bloggagratis.se

 
Kattis

Kattis

7 december 2008 20:08

Hej, vad fin din nya sida blev! Fick julstämning med en gång här =)
Hoppas allt löser sig för dig och tack för att du delar med dig av dina tankar...

http://katarinarabe.bloggain.se/information/index.

 
Nett

Nett

7 december 2008 20:54

Jadu, dte undrar jag med hur polisen kan få göra något sådant. Du.. skaffa diskmaskin, det är det bästa jag har gjort =)

http://www.metrobloggen.se/nett

 
Ingen bild

Snosfia

7 december 2008 21:40

En mycket varm och mysig sida du har, vill stanna här och bara känna hur julstämmningen sprider sig.

Snart dags att krama kudden, en dag jag vill lägga till historien mer än andra dagar:(

Kramar om och önskar God Natt!

 
Ingen bild

Micke

7 december 2008 21:42

Svar:

Katarina: Tack vännen =)
Kul att du trivs här inne, då känns det som man gjort något rätt i livet när andra gillar de man gör... Sov Gott! Kram

 
Kattis

Kattis

7 december 2008 22:57

Härligt att du gillade kommentaren =)
Håller med om att det är lite jobbigare med den nya sidan, men den var lite roligare men en utmaning för mig att förstå. Har ju aldrig bloggat innan eller ens försökt mig på något sådant, men fanns lite roligare saker där. Dom att skapa fotoalbum och sådant... Säg till om du vill ha koden för fotoalbumet, många goa skratt kan man få där =9 he he
Ha en helt underbar vecka vännen!
Kram Kattis

http://katarinarabe.bloggain.se/information/index.

 
Nett

Nett

8 december 2008 06:50

Godmorgon! Nä det är klart, diskmaskin är ju inte gratis precis. Håller tummarna för att du skall kunna köpa den en dag, samt din önskan om akvariumet. Ha en bra dag =)

http://www.metrobloggen.se/nett

 
stort och smått

stort och smått

8 december 2008 09:06

Levande målning!
Bra formulering! : )

http://agneta.bloggagratis.se

 
stort och smått

stort och smått

8 december 2008 10:51

Jo, visst är det så! Det var en så bra beskrivning av det!!
Ha en bra dag du med!

http://agneta.bloggagratis.se

 
Ingen bild

hanna

8 december 2008 11:06

hej!,,väldigt vad han va populär,,kul!!,,lite mer kommentarer här än förut!!!,,,kram

 
Ammis

Ammis

8 december 2008 16:04

Skulle kommentera i ditt sista inlägget men det stog att "detta inlägg går ej att kommentera" Nu har du nog kanske ev. tryckt på fel knapp??Eller inte?? Strunt samma, hoppas vi får se lite bilder på ditt akvarium,har också ett pyttelitet med 3 fiskar i,det var fler men va fasiken, antingen gick dom o. dog eller så tog dom ett svanhopp ut ur akvariet....vad jag vet så köpte jag inga delfiner....Ha det gott, nån mat blir det inte idag,möjligtvis lite yoghurt,nu jäklar ska skiddressen sitta som en smäck, utan att dragkedjan flyger åt fanders. hej då och kramelikram

http://ammis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Onsdag 24 april 15:41

      Fiskesäsongen 2024!   Hämtade hem fiskeväskan och kikade genom den lite innan jag tar hem resten.   Är fortfarande på tok för kallt. Skulle bli en smula varmare till helgen men då ska jag köra med skurborsten och såpa sen ...

Av Michael - Fredag 19 april 13:08

      Först regn sen snöblandat vidare till halvt om halvt hagel och slutligen snööööö...   Va fan!   Nu skriver hustru från jobbet att det kommer snöa hela sommaren, ho har blitt galen....   Skulle gå på match imorgon men det f...

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<<
December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards