•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 7 december 2008

Godmorgon & Trevlig Advent...

Av Michael - 7 december 2008 10:21


Hinner väl inte med så mycket bloggande idag men tar mig tid nu innan "the shit hits the fan" så att säga.

Vi ska ha kalas för våran dotter, släkten kommer idag men hon fyller egentligen den 9:e så vi ligger lite före på schemat. Släkten är ju enkalst att bjuda på helgen eftersom de flesta är lediga då.


Sonen ska på kalas själv klockan 13 till en klasskompis och under tiden han är där har vi fullt upp hemma med lite städning och göra tårta/bakelser... Vi har inte bestämt hur det ska bli riktigt ännu men det finns tid att fundera.


Nu blir det en stärkande frukost sen dags att diska undan lite. Hoppas ni får en skön dag idag, jag hinner inte känna efter...


Passar även på att önska er en riktigt mysig och underbar 2:a Advent.


Kram Micke



 
 
Mickis

Mickis

7 december 2008 11:19

Grattis till dottern!

Ha en trevlig 2.a advent.

Kramizz

http://mermickis.blogspot.com

 
Ingen bild

Snosfia

7 december 2008 11:56

Ja, då har ni att göra idag, själv blir det väldigt lugnt. Har såå ont idag, att skriva är en stor bedrift just nu:(

Önskar dig en mysig 2:a advent och hoppas det blir ett lyckat kalas:)

Kramar från Katarina!

 
stort och smått

stort och smått

7 december 2008 13:31

Ha en trevlig andra advent du också! : )

http://agneta.bloggagratis.se

 
Ingen bild

babymyz

7 december 2008 14:48

Hälsa o gratta från babymyz

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Av Michael - Torsdag 11 april 17:47

      Men det har banne mig inget med Trisslott att göra utan vädret. Regnet försvann och solen tittade fram igen.   Plötsligt har vi +12 och strålande solsken. Sånt är man inte bortskämd med i dessa breddgrader.   Som tur är har ...

Av Michael - Torsdag 11 april 11:32

      Efter ett kort besök på Vårdcentralen tog jag mig en kort promenad hem. Visade sig att det gav 3.32 km in och nu står jag snart på 1 mil   Inte illa enligt mig även om kroppen tar stryk. Värst är konstigt nog min vänstra fotled ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<<
December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards