•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 1 november 2011

Av Michael - 1 november 2011 18:11








Dagen började bokstavligen med att tuppen gal.

Mobillarmet var satt 08:30 och med en TUPPJÄVEL

som satte igång och skrek för kung och hönsland.

Jag hade naturligtvis satt ljudet HÖGT och naturligtvis

inte lärt mig hur det funkar att stänga av den...



Trodde ja skulle kasta mobilen i väggen men

jag besinnade mig och fick stängt av till slut.

Skulle ta en promenad och försöka gå upp i hyfsad normal tid.

Upp kom jag men inte iväg som jag hade hoppats på.

Vart bra på många sätt men skulle som ofta glömma något.



Denna gång glömde jag slå in högerfoten i skavsårsplåster.

Foten pulserade ganska redigt på hemvägen så jag ska INTE

för ofta med fötterna utan strumpor...



Nu sitter plåstret på och imorgon ska man ta massa prover

direkt på morgonen. Dags att börja ta detta på allvar !

Sen får jag se vad dagen innehåller.



Hur ser er vecka ut ?

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards