•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 30 november 2011

Av Michael - 30 november 2011 23:02








Efter att jag fick sluta i Vargön så känns det som man

sluter sig och blir allt mer avskärmad från den sociala sidan.

Allt kändes roligare, lättare och meningsfullt.

Vill inte gå hemma, gå sina nära och kära på nerverna...



Ensamt att sluta sig och  känner hur jag återgår i samma

spår som innan jag började jobba. Destruktiv, deprimerad, mer eller mindre

hatade mig själv för att jag gav upp.

Så långt tänker jag inte gå denna gången.

Finns ingen mening med att gräva ner sig så djupt för det tar längre tid

att komma upp igen.




Haft fullt upp idag och tur är väl att man finner

dom där "speciella" små stunderna. Kan vara allt från

ett samtal där någon ber mig om hjälp, släpar mig hemifrån

och kanske bjuder på fika (någon ?) hahahaha...

Eller om någon peppar och får mig tänka på annat så är det välkommet med.




Såna vänner ska man ta vara på.

Såna vänner växer inte på träd.

Såna vänner har jag och dom är jag

enormt TACKSAM för...




Men nu ska sambon spela poker så jag

får sonika krypa ner ensam och natta mig själv.

Imorgon har någon bett mig om hjälp (mamma)

så jag får snällt sova om ja ska orka...





 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards