•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 10 november 2011

Av Michael - 10 november 2011 20:00








Vill tacka alla som länkat vänner och alla ni som

visat mig in på rätt spår. Visst är det så att jag slutligen ska

komma på vad jag vill göra och nu har jag mer eller mindre bestämt mig.




Dels för att det inte längre görs annat än Bypass så valet blir enklare.

Sen med allt annat runtomkring som kan gå fel så känns dett som de rätta valet.

Mina största farhågor har varit:


  • Viktnedgång (Va händer om ja rasar för fort, för mycket)
  • Äta soppor...
  • Låg smärttröskel...
  • Överblivet fett...

Ja det finns nog mer men detta känns mest just nu.

Enda jag egentligen fasade över var att göra operationen

före Julafton. Missa julens goda smaker vore enligt mig skitjobbigt.

Men jag kommer troligen inte göra något ingrepp förrän efter jul

så då får jag tid på mig att anpassa kropp/mage tills nästa jul...



Om man skulle sjunka ner i soffan igen och smälta den sista

tuggan av middagen. Lär inte tugga en bit mer idag för nu är magen

verkligen som en fårbuk fullstoppad...



Imorgon ska jag göra ett starkt försök till att ta mig

ut på en PW. Hälen har inte läkt utan ömmar fortfarande

när jag tar ut steglängden och pressar kroppen.

Men det ska nog lösa sig med tjockare strumpor sen

ett skavsårsplåster som sköter sin del...



Håll tummarna !!!

Av Michael - 10 november 2011 08:28








Igår var sonen på DM...

"Sorry to say" men jag vet inte var.

Kom hem sent på eftermiddagen, kastade sig på soffan

med en medalj runt halsen.

Han hade fått 3:e Pris i Bordtennis...



Han kanske blir elitidrottare på äldre dagar.

Nästa år stundar DM i Friidrott i Falköping...

Var ska detta sluta ?



Hunnit med en del på morgonen.

Väckt sonen fått han till skolan.

Gjort rent spisen, stoppat i diskmaskinen, torkat golvet

missat egen frukost tog 1 glas blåbärssoppa medans alla

andra utan Mattias dricker kaffe... (Håller med dig Matte, usch, urk, blää)



Hann faktiskt med att skriva inköpslista.

Inga roliga inköp men man måste ju äta sägs det.

Kanske ska dra på mig kläderna och släpa ut hunden.

Avslutar morgonen med att önska er en underbar start på dagen.



Återkommer Senare !!!

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards