•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 23 november 2011

Av Michael - 23 november 2011 22:04







Har bara sista hyllan utomhus kvar.

Men jag kan inte för mitt liv komma på hur

eller med vad jag ska färdigställa med.

Inte kommer jag ut i skogen heller...




Fick ett tokryck och städade framsidan.

Vilade en stund, åt middag med barnen sen

var det bara att gå loss på sovrummet.

Imorgon HOPPAS jag kunna ha ork/lust att

komma igång med promenaden igen...




Håll tummarna !!!

Av Michael - 23 november 2011 16:05







- Ja men vi hörs då...

- Mmm...

- Bajsa på dig...

- Detsamma !



Va hände med vi hörs, ses, tjabba, tjena, hallå...?

Visst dom va 11-12 år och troligen kvar i kiss o bajs åldern

men lite respekt kan man ge varandra eller

är jag helt ute och cyklar ?




Nu har jag varit på AF

och det gav mig mer trötta ögon och sen fick

jag cykla hem med frostbitna händer & frusna öron...

Börjar bli dags att dra på sig de varma kläderna.




Även varit på Netto !

Köpte 3 julgranar...


Sug på den ;)

Av Michael - 23 november 2011 12:02






 



ÄR VERKLIGEN NÖJD...

Av Michael - 23 november 2011 11:07







Hjärnan helt mos.

Kroppen lyssnar inte alls.

Och snart ska jag placera rumpan

på en stol hos Arbetsförmedlingen.




Någon som vågar satsa emot

på att jag kommer somna ?




Får ta mig ut en stund och pilla

rätt mossan jag plockade.

1½ hink med grön och vitmossa.

Dags att vad för kreativitet det finns

innanför pannbenet denna förmiddag...




Smell You Later...

Av Michael - 23 november 2011 07:56








Mossjakt för att vara mer noga.

Kanske släpar jag hem lite mer granris.

Får se hur det blir, oavsett blir det roligt en stund

och jag får skingra tankarna...


Ha en fortsatt trevlig morgon !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards