•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 8 november 2011

Av Michael - 8 november 2011 22:16








Ja sannerligen...

Massa saker som kretsar runt och det är tur man har vänner.

Vänner som lyfter upp humöret och gör att man tar sig ur träsket.

Men morgondagen startade inget vidare.

Värsta migränen spred sig över framsidan och trots vila & Ipren före jag skulle

till AF så satt skiten segt kvar i flera timmar.




Operationen har jag hanterat och går nu bara och väntar på en tid.

Sen är det problemet med vad jag ska välja.

Banding eller Bypass...




Nu måste jag hantera jobbsökarpressen

för jag har inte råd att bli utstämplad fler gånger.

Andra gången det sker nu så jag får skärpa mig.

Har gjort rätt för mig denna gången även om min f.d handledare inte

riktigt förstod varför det fanns vissa frågetecken.

Det är väl helt enkelt AF i ett nötskal...




Livet går vidare trots detta.

Känner mig mycket piggare, gladare och upplyft.

Saknar de där "Lilla" speciella som får själen att känna sig

som Pampers (Trygg) sen kan allt annat ske hur det vill...




Nu får det bli lite zappa före sängen...

Sköt om er & Dröm Sött

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards