•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 13 november 2011

Av Michael - 13 november 2011 21:07








Blev det för mig med...

Sonen (harkel/host) sambon tyckte tydligen

jag var "Världens Starkaste Pappa" så den texten satt printad på en t-shirt.

Bockar och bugar för detta även om det är osanning.




Fick även ett set från Axe med deo & duschtvål så nu kommer

man tillsammans med "Beckham" (sen tidigare) dofta gott ett tag till hoppas jag.

Har varit och firat svärfar med en skål full av godsaker även till honom.

1 god smörgås och glass var precis vad magen ville ha sen fick det bli

en snabb-middag på vägen hem innan vi vinkade av sambon som skulle jobba.




Funderar på en snabbdusch sen krypa ner med en film.

Tror inte jag orkar se hela för det värker i ögera redan nu och jag gäspar

varje 10:e minut...

Nu är frågan vad jag ska se dock. Alltid denna beslutsångest när man ska se film.





Ja det får bli action i form av "Arena"

kan inte va sämre än smörjan ja kolla på igår.

Fattade inte ens varför jag såg klart på skiten.

Hoppas på denna filmen nu då :)




Av Michael - 13 november 2011 10:16








Som läser detta inlägg så jag får troligen säga

GRATTIS till mig själv.

Hoppas ni har barn som uppskattar sin Pappa

och som uppvaktar han...



Uppvaktade min igår med en korg full av godsaker

som uppskattas av en gourmetunga.

Ostar, Salami, Almenacka, Halstabletter...



Ska nog krypa ner och ta mig en quick powernap

så slipper ja vara som en zombie hos svärföräldrarna

kl. 16 senare...




GRATTIS ALLA PAPPOR PÅ FARS DAG

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards