•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 28 november 2011

Av Michael - 28 november 2011 22:15







  • VILL INTE:

                     Åka till AF 8:30 imorgon och sitta där i 1½ timma och halvsova.



  • VILL:

                     Åka till AF och prata med min handläggare och få ett positivt svar om min önskning.

                     Får jag som jag vill blir jag enormt glad.

                     Vill kunna bidraga med något, få tillbaka ett mänskligt värde. Vill inte bara sitta hemma och rota

                     fast i skrivbordsstolen längre...



  • SNÄLLA:

                     Håll tummarna för att det blir som jag vill.

                     Nu blir det sängen för denna gamla gubbe.

                     Hoppas kunna ge er alla ett glatt besked imorgon...





 

Av Michael - 28 november 2011 13:57

  Verkar det som...



Höger bak skrapar som en ankarkättning.

Måste fixa det innan snön kommer annars blir det lurigt.

Sambon är iväg och kollar priser med Letterna....




Precis sett klart filmen.

Den va säkert bra fast jag missade nog halva

eftersom jag somnade i soffan.

Vaknade upp, pausade filmen sen tog jag en dusch.




Nu ska man komma på middag med.

Helst va klar innan jag ska se hockeymatchen.



Frölunda - Färjestad



Hoppas (de där ordet igen)

verkligen det går vägen ikväll...




Fick precis veta dagens meny.


# Ugnsbakad Falukorv & Potatis.




Får tassa ner och börja skala.

Ha en fortsatt trevlig eftermiddag.


Av Michael - 28 november 2011 09:04







Annars sitter man här och blir galen...


Solen skiner och Leo vill med all säkerhet

rusa ut och käka gräs de lilla kreaturet.

Sagt det förut & säger det igen,

han är en fårskalle inte fårhund...



 


Av Michael - 28 november 2011 08:18







Vad kommer ske...?

Jag vet lika lite som ni gör !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards