•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 17 november 2011

Av Michael - 17 november 2011 18:26







Fick brev från Sahlgrenska.

Dom hade skickat tillbaka min remiss utan att bevilja

och jag får snällt ringa doktorn som skickade remissen

och få reda på varför dom har stoppat...




Känner mig sådär just nu.

Kanske inte visar det men jag får lust att

bara vräka i mig mat i ren besvikelse.

Sen är felet med mig att jag gräver ner mig innan

jag egentligen hört vad läkaren sagt.




Oftast så är tankarna negativa

och har inbillat mig att tar man det negativt

så blir besvikelsen mindre när man får det kastat

i ansiktet men det är egentligen bara skitprat...




Men nu får ja ligga orolig, ovetandes om resultatet

tills imorgon och jag vet det kommer snurra massa tankar inatt.

Får försöka skingra tankarna med annat om de nu går.




Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards