•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 1 december 2021

Av Michael - 1 december 2021 12:17



Det fick man lära sig som liten och det

var kanske tur att mamma inte lever idag så slapp

hon höra mitt samtal med försäljaren i telefonen.

 

Orkar inte skriva om hela samtalet

men det avslutades snabbt och säljaren verkade

väldigt besviken på min lögn. (hahaha)

 

Va gör man inte för att avsluta

obekväma samtal ibland. Dessutom störde hon mig

i filmen och den tiden är helig för mig.

 

Har idag hunnit med att åka buss till NÄL för

att tälja foten en smula sen buss hem igen. Hoppade av

lite tidigare för att slinka in på ICA Kvantum och handla

middagsmat med mig hem.

 

En rask promenad över bron sen hem och

ta ut hundarna. Var en aning oönskat det med men nu

har de fått gjort sitt, jag har lunchat och dom sover sött

i sängen. Dags för film nummer 2 tror jag minsann.

 

Ingen snö här, hos er ?

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards