•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 11 december 2021

Av Michael - 11 december 2021 22:47



Fick in några extra slantar på sålda

möbler idag så då kunde jag shoppa lite presenter

till min dotter som vi firade idag.

 

Biltema på vägen hem och väl hemma

rastades hundar och vi började laga middag.

Köket bjöd oss på god potatisgratäng och lövbiff.

Vi var rätt många vid bordet då hustruns alla barn och svärson

fanns på plats.

 

God mat och glatt humör kan lyfta

vilken sunkig, hängig gubbe som helst så att först få

en kram från min dotter och barnbarnen var precis vad själen

behövde.

 

Det lindrar smärtorna i ryggen avsevärt

så nu när hustrun spelar Monopol med ungdomarna

funderar jag starkt på att antingen sova eller slötitta en stund.

 

Vidrigt trött hela dagen efter nattens nervsmärtor

i foten som höll mig vaken till runt 7 imorse. Vissa dagar

vill inte bara och det får jag leva med tyvärr. Ska försöka att

inte trycka ner det i halsen på er för ofta.

 

Sov gott & Sköt om er

 

   

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards