•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 9 december 2021

Av Michael - 9 december 2021 09:22



Verkar vara en bra kombination

för min hyperaktiva hjärna.

 

Fick ett ryck och ville söka annat foder än det

som erbjuds våra allergiska hundar och det gick fort.

Hos en vän i Frändefors finns hennes butik

L.M Dog Collection och efter förfrågan fann jag 

foder som var både fritt från spannmål & kyckling.

 

Priset där vi köper nu ligger på över 800:-

och hos henne sparar vi 300:- vilket är enormt mycket för

oss att spara in så det kommer vi köpa.

"It´s groovie like a drive-in movie" kan man säga.

 

Tänk va julmusiken kan göra med en ADHD hjärna.

En god vän som numera har 3 butiker i Vänersborgs Centrum

fick dansa med mina idéer en stund nu på morgonen och de

var kanske fel tid på säsongen att framföra detta men men....

 

Nu har även han lite att fundera på till Mars.

 

Idag är en HÖGTIDSDAG !

Min älskade dotter fyller 26 år.

 

 

Hon är inte som alla andra och det mesta av hennes

galenskap har hon med all säkerhet ärvt av mig.

 

 

Så GRATTIS än en gång...

Denna sången ger mig tårar varje gång.

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards