•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 8 december 2021

Av Michael - 8 december 2021 12:37



Hoppas den håller sig på -1

eller varför inte lite plusgrader. Då kanske

hustrun hinner OM hon orkar att beskära några

träd innan tomten kommer.

 

Jag kommer assistera om så behövs som på den

gamla goda tiden. Inte mer än rätt ärligt talat hur kass ryggen

än må vara så MÅSTE jag finnas där vid hennes sida.

 

Saknar tiden att vara hustruns Sidekick ute på jobben

så nu blir det att ta sig i kragen. Har jag tur så blir det 

"ta med maken till jobbet" dagen nästa vecka. Jag ska till 

Göteborg för MR så då får jag snällt gå upp och åka med.

 

Vill inte åka tåg och fastna på vägen

så jag får snällt krypa ut till bilen och åka med.

Tror bilen rullar runt 6 beroende på väder och väglag.

 

Lunchen intagen, hundarna rastade jag

precis innan så nu ska jag kolla film en stund tills 

nästa gång vovvarna ska ut.

 

Kanske ses vi senare?

 

 

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards