•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 13 augusti 2021

Av Michael - 13 augusti 2021 10:10



Först var läkaren 30 minuter

försenad (trodde jag) men det berodde

på att vårat internet inte är stabilt nog

att klara av ett videosamtal tydligen. (Tack #telia)


Vi fick kontakt efter 9 då förkunnades att jag

ska skickas på både skiktröntgen och magnetröntgen

p.g.a mitt diskbråck i ländrygg, skuldror och det som 

fick han att vakna till var halsryggen.


Antingen till närliggande sjukhus

eller så kommer jag skickas till Göteborg så då får

vi anledning till att ta en fika med hustruns dotter med sambo.


Bara att sitta still i båten och hoppas

att remisserna går fort så jag kan få svar

på om jag haft rätt eller inte. Sist det gjordes en slätröntgen

ansåg läkaren att min rygg var oförändrad och han kunde

inte förstå varför jag hade såna smärtor.


Så fort halsryggen kom på pappret

ändrade han fokus så nu väntar vi och ser.

Både vill och inte vill ha rätt i detta fallet.


Men nu lite frulle och Netflix !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards