•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 28 augusti 2021

Av Michael - 28 augusti 2021 18:54



Höstmörkret kommer allt 

närmare, stormar, regn och askgrå himmel.


Man blir inte direkt munter i dessa tider

tyvärr så jag är tacksam för att jag lever med

ljuset i mitt hjärta. (hustrun)


Ganska mysigt att få tända ljus sen

krypa ner i soffan med täcke och mysa sig

in i en varm gosig famn.


Lite snorig, frusen och trött idag och har

somnat flera gånger i både säng och soffa så

jag hoppas kunna somna inatt.


Haft hustruns son på middag idag.

Vi bjöds på hustruns älgfärsbiffar med potatis

och kantarellsås och det smörjde kråset väl.


Hon hade även bakat kärleksmums som jag 

nästan slukade hela för dels var det länge sen och sen 

så smakade dom otroligt gott. Gäller att passa på när hon har suget

och energin till att baka.


Näää det är dags att tända ljus

och bänka sig i soffan och antingen zappa runt

eller se på en film kanske.


Sköt om er


 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards