•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 31 augusti 2021

Av Michael - 31 augusti 2021 13:35



Var väldigt länge sen våra fönster

och fönsterbleck fick sig en redig rengöring

så idag när solen skiner som varmast (+20)

tog vi först en 8 km cykeltur och innan dess var

hustrun på Hunneberg med hundarna.


Jag servar henne med kaffe, iste, äppeljuice och banan

så hon inte dukar under. Jag själv tömmer och fyller diskmaskinen

så jag sen kan laga lite mat innan det skall köras

till fotbollsträning.


Hemskt att inte kunnat röra sig ordentligt sen

2o16 och sen kasta sig på cykeln och får känningar

i lårets utsida innan man ens nått brevlådan. (200m)

När man väl trampat på så lossnade det och när vi väl

kom hem kändes som man grenslat en häst i veckor.


1 timma kvar sen ska jag skapa middag.

Blir inget lyxigt idag utan pasta och falukorv. Snabbt

och gör inte målvakten här hemma full i buken och trött.


Jag hoppas att min dotter mår bättre

idag eftersom hon troligen bara fått en redig luftvägsinfektion

som hon så ofta får några gånger/år.


Sonen har haft tandvärk och mådde inget

vidare heller förra veckan så även där hoppas jag att han

har bättrat sig och orkar jobba igen.


Älskar er båda till månen och tillbaka. . . . . . . . . .  

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards